Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, March 16, 2011

Suara Adnan...

Minggu lepas saya terdengar suara kawan baik saya buat pertama kalinya (setelah hampir 10 tahun bersahabat). Saya tidak pasti sama ada dia nyanyikan secara sengaja atau tidak sengaja. He he he. Saya terdengar semasa dia menghantar saya ke pejabat pos. Saya nak perbaharui lesen memandu.
Suaranya tidak sedap.
Saya senyap dan tergaman bila terdengar suaranya. Saya terdiam seketika sebelum saya beritahu saya puji tuhan kerana dia jadikan kawan saya sebagai seorang pensyarah, bukannya penyanyi. Apabila dia Tanya kenapa saya beritahu suaranya tak sedap, he he he.
Dia terus kata dia hanya nyanyikan untuk diri sendiri dan saya terus jawab pastikan dia benar-benar bersendirian, he he he. Teruk saya kan?
Namun saya rasa amat bertuah sebab mungkin saya yang hanya berpeluang dengar dia nyanyi selain isterinya, he he he.
Jan: Bukan semua orang boleh nyanyi...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home