Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, March 7, 2011

Lukisan dah digantung...

Gambar 1: Adnan ada alatan khas untuk melubang dan memaku dinding, beratus jugak harga di pasaran. Siap dengan begnya sekali.

Gambar 2: Lukisan ini semua perempuan berbaju, berbeza benar dengan yang saya beli di Bali. Gambar 3: Daripada sisi pandangan belakang, Adnan masih nampak muda dan terbentuk.
Gambar 4: Gaya melubang, Adnan ada tanya saya nak try buat sendiri ke. Saya terus jawab tak nak, he he he.


Gambar 5: Saya tak sempat nak kemaskan meja, lagipun biarlah Adnan tengok pelapik pinggang RM1.50 satu yang saya beli di Nilai, he he he.

Gambar 6: Haaa... siap gantung satu gambar.


Gambar 7: Adnan buat lubang untuk gambar lukisan kedua.


Gambar 8: Saya tak faham sangat apa maksud tersirat lukisan tersebut, macam orang perempuan gemuk main biola ada. Saya tak faham, tapi saya mampu beli, he he he.


Gambar 9: Adnan kena buat 2 lubang... lubang untuk lukisan kedua kena rendah sikit gantungannya, baru ada seni...haaaa

Gambar 10: Dah siap...


Gambar 11: Pandangan daripada jauh (ringkas sahaja...)







Jan: Semuanya kena ringkas sebab berat sudah beban...kugalas... (pulak dah)

1 comment:

erin said...

kenapa dua2 lukisan yg sama?hehehe

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home