Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, February 16, 2011

Keli dua selubang...


Saya merasakan saya mungkin menghadapi krisis pertengahan usia. Emosi saya kadang-kadang tidak stabil dan akhir-akhir ini saya terlalu banyak berfikiran negatif.
Saya semakin kerap membandingkan kejayaan diri saya dengan kawan-kawan sekeliling... mereka jauh lebih hebat dan mencapai sesuatu dalam hidup...
Ia sedikit sebanyak memberi tekanan kepada saya... kadang-kadang saya rasakan kehidupan saya akan berakhir dengan menyedihkan dan tiada sebarang pencapaian besar yang saya raih sepanjang perjalanan ini...
Saya tahu...saya tidak patut menulis sebegini tragis...

1 comment:

LilYLiZ@ said...

jangan bimbang, semuanya pasti akan beransur menjadi baik, insya allah

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home