Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, November 8, 2010

Projek terbaru saya...


Antara projek besar saya pada tahun akademik 2010/2011 adalah kajian mengenai usaha keusahawanan masyarakat FELDA.
Segalanya telah berjalan lancar. Pembentangan di hadapan ahli jawatan kuasa berjalan lancar, dan projek tersebut telah diluluskan. Permohonan belanja projek yang diminta adalah RM32K, walaupun hanya diluluskan sebanyak RM27K, saya dan 2 orang lagi rakan sekerja tetap berbesar hati.
Mustahil bagi saya untuk menjalankan projek besar seorang diri kerana melibatkan ribuan responden, (begitu juga projek kecil?, he he he). Namun saya tetap mahu mencari sedikit pengalaman dalam membuat kajian. Selain mengajar pensyarah juga digalakan melakukan kajian. Saya akan cuba sedaya upaya walaupun saya bukannya gemar sangat buat paper.
Terbaru projek tersebut kami hentikan buat sementara oleh kerana beberapa sebab tertentu yang tak dapat kami elakan. Saya tidak patah hati, saya percaya projek tersebut tetap akan kami mulakan semula pada masa yang sesuai nanti.
Jan: saya ambil positif, sesuatu yang besar pasti ada halangan dan bukan mudah...

2 comments:

KOYAN said...

abg suki.. sy anak felda. sepupu saya berniaga di felda. kawan2 saya pun niaga di felda.ayah saya pun bekas peniaga sebelum diserang sakit.tapi masih buka kedai..need my help..just give me call...org putih kata camtuh...

Jankaulu said...

ok, thanks krn beri info. kalau ada apa-apa perkembangan saya kontek. sebab leni terhenti kejap, harap kejap jea tu...he he he.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home