Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, October 19, 2010

Ralitnya saya...

Saya membesar dengan filem-filem Tan Sri Pramlee. Kecintaan saya terhadap beberapa filemnya sangat fanatika sehingga saya sengaja sekoyang-koyangnya suka merelatekan filem tersebut kononnya ada unsur-unsur persamaan yang saya jalani dalam kehidupan ini.
Kalau sedih bertandang di jendela hati, saya sambar cerita jenaka Tan Sri, biarlah orang kata saya bodoh pun, saya tetap menotong dengan ralitnya sambil tersenyum sorang diri di ruang tamu yang kosong sepi dan pudar...
Jan: Buku yang baik juga dibaca berulang kali...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home