Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Saturday, September 11, 2010

Tema Biru...




Hidup semakin kompleks. Maksud saya semuanya semakin terarah dan berjadual. Tahun lepas baju raya tema hijau, raya ni pula tema biru.
Penentu tema adik perempuan saya. Tetapi adik saya ada bertanyakan pendapat saya sebelum dia mengambil keputusan untuk bertemakan biru. Saya tak kisah tema apa-apa pun. Saya tak apa belaka...
Jan: Minat lagu raya sepasang kurung biru

2 comments:

Abah Mui'zz said...

Takpe mang, berbaju raya biru. Redup skit. Tahun depan tukar kaler lain plak. Pastu baju raya bersusun dalam lemari, pakainya jarang2. Hehehe.

Jankaulu said...

ada tak org buat tema hitam?

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home