Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Saturday, September 11, 2010

Taklah pelik sangat...

Saya rasa hidup seorang taklah pelik sangat. Saya tak kata senang tapi tak juga payah sangat. Cuma masyarakat akan mengata, biasalah sebab tak kena atas batang hidung sendiri...

Saya tak suka orang simpati dan memandang rendah kepada saya kerana saya hidup sendiri. Namun saya berpendapat ianya lebih baik daripada hidup sebumbung tapi saling mencurigai dan tidak ada persefahaman...penuh dengan penipuan.

Bayangkan jika pembaca blog ini yang sudah berkeluarga hidup sorang diri di rumah tanpa isteri/suami dan anak-anak. Sampai hari ketiga, mungkin mereka rasa boring dan akan lebih banyak masa di luar rumah. Payah saya nak gambarkannya, namun separuh dari keadaan itu saya alami...he he.

Jan: Boo jelah...he he.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home