Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, September 8, 2010

Pulang beraya...

Ayah saya datang Muadzam, jadi saya tidak memandu untuk pulang berhari raya. Mungkinkah ayah saya masih tidak percaya keteroran saya bawak kereta? Maka sepanjang perjalanan sampai ke Besut, ayah yang memandu...
Oleh kerana kami bertolak pukul 5 petang dari Muadzam, hampir larut malam kami sampai di Besut. Sepanjang perjalanan adik beradik saya sms dan kol untuk tahu kami berada di mana... Bagus ada keluarga kan, rasa diri kita diambil perhatian... Anak saudara juga sms dan tanya bila nak sampai...
Kami berbuka di tepi jalan (tak kan di tengah jalan pulak), saya oder tom yam. Namun saya dapati tom yam tersebut tidak berapa sedap. Saya bagi gred C, saya beritahu mak saya saya boleh masak tom yam lebih sedap daripada yang kami makan di kedai tersebut...
Jalan raya tidak sesak sangat sebab 3hb tak ramai lagi yang berada di jalan raya...
Jan: Suatu hari nanti saya akan balik beraya seorang diri sambil dengar lagu seribu mawar...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home