Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, September 8, 2010

Ke Pasar Jerteh

Puas duduk di rumah saya ikut adik saya membeli barangan keperluan raya. Kami ke pasar besar Jerteh. Bukan tak ada kerja nak buat di rumah, banyak kerja tapi saya boring... badan pun dah lenguh sebab gergaji dahan pokok pauh di belakang rumah.

Ada banyak barang mentah di jual di sini

Saya sempat beli songkok saiz 23

Ada juga jualan baju-baju

Saya sempat beli bedak sejuk, murah dan asli. RM1 sebungkus.

Hari saya pergi hujan...




Mahal tak?

Bawang, tak kan tak kenal?

Anak tidur, ibunya menjual...

Sayuran...



Jan: Dulu selalu juga ke pasar ni tapi rasanya dulu tak banyak sangat kedainya...


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home