Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, August 19, 2010

Tak pandai berFB

FB ada baik dan buruknya. Ya lah kan semua perkara ada baik dan buruknya apatah lagi jika ianya bersangkutan teknologi atau gaya hidup moden.
Saya tak berFB setiap hari. Saya tak buka Fb setiap hari. Atau saya buka tetapi saya tak buat apa-apa pun. Buka pun sekejap sahaja. Tak reti nak sampuk perbualan orang. Ada yang sangat muda belia lagi berbanding dengan saya yang dah nak tua...
Saya tak pandai nak berdialog atau berbual atau nak menarik perhatian supaya perbualan tersebut sampai berpanjangan. Saya juga agak tak pandai guna singkatan kata selain `tak' (tidak) dan `dah' (sudah). Saya juga tidak ada gambar menarik (yang juehkan bibir) untuk dipertunjukan pada orang...tak ada gambar bersama pasangan dan tak ada gambar bersama anak-anak...he he he.
Namun saya kagumi FB boleh temukan saya dengan kawan-kawan lama dan pelajar lama saya...
Jan: Walaupun sebenarnya pertemuan kali ini berlainan sekali `rasa'nya...

2 comments:

Unknown said...

bagi saye fb
membosan kan..
tak de ape2pun..
selalu nye saye main game je.

Jankaulu said...

saya tak pandai nak menyampuk org cakap, he he he.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home