Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, April 30, 2010

semalusk.blogspot.com

semalusk.blogspot.com


Saya dapat award!
Saya menerimanya daripada blog semalusk.blogspot.com.
Melalui `lalulintas', saya dapati ada juga insan maya persada yang sudi mengikuti penulisan di blog jankaulu.blogspot.com. Mereka ini sebagai rakan maya menglinkkan (menghubungkan) blog saya di blog mereka.

Saya rasa terharu dan terus perasan sebab ada yang tertarik dengan penulisan yang tak seberapa ini...(amboi merendah diri pulak).

Terus terang beritahu, saya jarang membaca blog orang lain.
Namun bila mereka mengelingkan blog saya kepada mereka, terkadang saya membacanya juga sebagai tanda penghargaan dan ingin tahu.


`Apapun yang terjadi berjalanlah tanpa henti'.


Begitulah kata pamir blognya (blog description).
Saya terharu pada kata pamirnya sebab seolah kata-kata tersebut untuk saya...(pulak dah).
(Ya! setelah dikencing basah, saya perlu bangkit teruskan perjalanan ini...)


Walaupun teori di dalam sesebuah penulisan tidaklah sesenang praktikalitinya...
kita kena teruskan juga kehidupan.
Kita perlu...

Blog ini bersifat terbuka dan mengisahkan kehidupan seharian Semalu SK.
Suka bercerita dan bertukar pendapat.
Sesiapa yang mahu menjalin ukwah bolehlah mengenali Semalu SK di blognya

Jan: Thanks, Semalu SK.

2 comments:

Lalinkfyza said...

Salam abg Jan,
saya jugak followers Semalu S.K :-)

Jankaulu said...

blog HAFIZA semakin cantik...pink kena dengan orangnya, lembut dan pengasih.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home