Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, December 11, 2009

Ke Melaka: Retreat jabatan pemasaran..

Tak sangka pulak dapat bersama-sama Adnan, Mek Zue, Amy dan Kak Na bersevan ke Melaka. Ja dengan bininya nak kereta. Teringat pulak dulu masa naik van ke UiTM urusan kolej Shahputra.
Dalam van tadi cerita-cerita dan nyanyi-nyanyi. Sepanjang jalan saya tak tidor, saya lihat pemandangan. Saya suka lihat rumah yang cantik...

Retreat ni sebenarnya jabatan pemasaran yang buat. Saya dari jabatan lain tumpang sekaki. Oh ya sebenarnya posting ni dibuat menggunakan note book baru. Jangan marah, he he he. Best la ada notebok ni. Bila sampai hotel terus buka notebok sebab dah ada broadband, jangan marah, he he he. Dan dalam bilik yang best ini (The Empereror Hotel) saya menulis sambil dengar lagu-lagu Siti Nurhaliza...

Tadi dalam van nyanyi ikut radio, ketua jabatan pemasaran best, dia pun turut menyanyi jugak, he he. Sebenarnya ketua jabatan pemasaran jemput saya ikut retreat ni. Dia kata saya `pensyarah angkat' jabatannya. Dia kata saya selalu tolong dia kalau ada apa-apa evant. saya tolong dia sebab dia baik dan tak besar diri walaupun ketua jabatan.

Tadi makan pun dia belanja, rasa terharu pulak. Kami semua sekali 10 orang dibelanjakan. lauk penuh meja, dan saya tergaman melihat kemahiran Mek zue makan ikan terubuk bakar. Bukan apa, banyak tulangkan, tapi dia cekap mengasingkan tulang dengan isi sebelum menujukan isi tersebut ke distinasi akhir (mulut).

Selepas itu masuk bilik masing-masing, saya sebilik dengan Adnan. Oh ya...notebok ini Adnan punya... he he he jangan marah...

Jan: Bila la rasa memang patut beli notebok...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home