Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 11, 2009

i barely understood...

Yang bersuater merah: Sir sukiman tu prasan lebih la... selalu nak menunjuk...
Yang berkaca mata: Ya, ya ya...sepanjang semester.

Alamak....., handsome jugak pak we kat belakang tu, semalam biasa je...kontrol ayu-kontrol ayu-kontrol ayu...
Tudung Biru: Eh betul ke ada student kata kau nak tackle sir Sukiman?Tudung Hitam: Laa, aku bukannya rabun...
Tudung Biru: Eh b
etul ke tunang sir mati aksiden kat Kuantan, dia patah hati sampai leni tak kawin-kawin. Sir ada cerita ke klass prep kita hal ni.Tudunh Hitam: Eh, semester lepas sir beritahu senior bini dia mati kena penyakit TB...
Lecturer: Amboi... mengalahkan lecturer gayanya. Ni tak boleh jadi ni...aku mesti diet.

Kontrol ayu pulak dah...(dah la ayu, pandai pula belajar).
Anak sapa ni? Asal mana? Ayah kerja apa? Tinggal kat mana? pernah gi zoo negara tak?



Pelajar2: Sir there can be miracles when you believe...
Eh macam mana Sir Sukiman ni? Aku tak boleh buit kuiz pun dapat markah tinggi.
Ke sebab aku selalu puji dia? he he he.

Pelajar lelaki: `Maaf laa.., saya datang lewat dua minit empat puluh tiga saat je...'
Pelajar Perempuan: `Huh! memang dasar lelaki, janji tak penah nak tepati!. Memang betul sir sukiman beritahu jangan percaya sangat janji lelaki, bukan semua lelaki setia macam dia...'

Sir, sir mampu tak beli beli handphone model ni?


Buat-buat mancho pulak dah...

Pelajar-pelajar: Sir sir kami suka la kelas sir, sir kelakar...
Lecturer: Ya lah, kalau kelas dah jadi macam zoo negara, dan saya jadi badutnya...sapa tak suka.

``Nasib baik aku cepat mencelah...'' katanya sambil tunjuk dua jari (peace la tu konon)

Bila la nak strat belajar ni, macam kelas fotografi pulak jadinya...silap-silap aku beritahu dekan, baru haru...
Amboi ada yang buat gaya Titanic kat belakang! Tengok tu sebelah kakinya diletakan di atas kerusi!

Pemalu konon!


Pelajar: Hai sir... kami datang lewat...sambil buat suara manja dan rebahkan diri di pintu kelas.
Pensyarah: Tak datang langsung pun tak apanya...

Jan dan Asmidar: Dalam kehidupan yang terindah melalui dunia remaja, pelajarku antara kesungguhan dan kenakalan sukar dibezakan... Berdebar-debar hati kami pertama kali bertentangan mata... (setiap semester...)

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home