Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, September 8, 2009

Alasan saya...

Alasan saya kerana tidak menulis dengan kerap ialah sekarang fikiran dan masa saya tidak menentu. Sekarang pergi kuliah pun semata mengajar sahaja. Tidak senang untuk duduk dan berdiri lama-lama dalam bilik. Duduk tak kena, bangun tak kena, ingatkan mak di rumah.

Saya berharap emak saya cepat sembuh sedia kala, itu harapan saya. Agar dia sihat untuk menyambut raya dan melakukan amal ibadat yang digemarinya itu.

Sekarang barulah saya amat tahu betapa rahmatnya bila emak saya sihat. Selama ini mak saya sihat. Saya sedih melihat emak saya sakit.
Saya sudah sms ke adik beradik saya:
''Kalau masalah kesihatan mak berlarutan, sudah sampai masanya untuk kita memikir soal penjagaan mak dengan lebih serius...''
Jan: Bila orang yang kita sayangi tidak sihat, kita akan rasa serba salah dan tidak tenteram..

3 comments:

Aku...kan Abangg said...

mmg mung ank yg baik...abg pung nk jadi macang mung, mang!!!

Jankaulu said...

thanks...

smartamzar said...

Sementara dalam dunia nilah kita kena jaga betul2 mak kita. Kat akhirat nanti, entahkan jumpa entahkan tidak. Entahkan kenal entah kan tidak.... Mate, mudah2an mak mung sihat. Mudah2an juga Allah berikan segala macam kebaikan dan kesabaran pada mung...:P

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home