Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Saturday, January 17, 2009

Tak boleh duduk diam...





" Awak ni macam monyet! "




" Awak nak jadi monyet ke? "




Ayat di atas merujuk kepada perasaan negatif manusia terhadap manusia lain dengan menggunakan perkataan monyet. Bila kita mahu gambarkan kemarahan selain guna perkataan babi atau anjing, perkataan monyet juga kerap digunapakai.




Macam monyet saya juga tidak boleh duduk diam. Sudah sekian lama saya tidak dapat bubuh gambar di dalam penulisan saya. Komputer saya ada masalah. Maka di siber kafe ini saya memberi penghormatan kepada monyet. Gambar monyet adalah gambar terbaru setelah sekian lama saya tidak meletakan sebarang gambar.




Jan: Mungkin gambar monyet di atas sedikit resah kerana ia tidak dapat berblog...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home