Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, January 15, 2009

Malaysia Book of Records?

Memang azam saya tahun 2009 antaranya ialah memiliki sebuah kereta. Rasanya tibalah masa saya memiliki sebuah kereta. (sebenarnya azam tu azam tahun 2008, he he he).

Mengikut seorang pensyarah psikologi (kawan saya juga) kemungkinan besar saya satu-satunya pensyarah lelaki di Malaysia yang menggunakan motor ke tempat kerja (yang tidak memiliki kereta di rumah). Katanya memang ada pensyarah yang guna motor tetapi ada kereta di rumah.

Dia yang mempunyai 3 buah kereta termasuk sebuah sport car merah menyala ada memujuk saya supaya membeli kereta sport carnya. Dia nak beli kereta lain.

Bayangkan jika saya naik sport car ke tempat kerja…he he he, lucu rasanya. Merah menyala pulak tu. Saya tolak dengan baik, saya kata " Saya tak suka bersukan maka tak suka sport car". He he he


Pada masa sekarang saya menggunakan motor untuk ke tempat kerja. Jauhnya hanya beberapa kilometer. Kata Din Lab lebih kurang 5 minit kalau dia bawa, dan kalau saya bawa tambah la 6, 7 minit lagi he he he (baru sampai ke tempat kerja).



Jankaulu
:
Harap-harap tak ada la dalam record nanti he he he

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home